K l i m a x


Har precis haft en seriös orgasmupplevelse med mina nyinköpta vänner. Säg hej till mina tre nya hårprodukter från Joico för inte aaaaalls dyra 735 svenska riksdaler (iiiiiiironi) men ack vad dem lever upp till sitt pris!! Mitt hår kändes som hos frissan!! Böljligt goregeous och alldeles . . . uuunderbart. Can't stop touching it!!

No more split ends och burrruffs!! Wiiiiiiii!





Mindre kul är att jag har nog fått en vagel i ögat, jeeiiiiiii eller inte . . . hoppas den inte växer sig större bara! Mysigt om den får ett varvulkanutbrott imon på jobbet . . usch :S.

Ännu mindre kul är att jag ska gå upp om mindre än 5 h . . . bläää!

Gonatt världen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0