Första ljuset brinner


Då var första advent kommen och jag brukar inte alls vara såhär exalterad över det normalt, men tror det beror på att detta året bor jag hemifrån, i min egna lägenhet och kan skapa mina egna små traditioner. Så min och Linus advent-tradition blir till att gå upp . . eh ja, kvart över ett och äta frukost haha, och såklart ska vi ladda upp med julgröt, vörtbröd, clementiner och sjäälvfallet julmusik i bakgrunden. Senare idag ska vi julstäda. Har hört att man brukar göra det på första advent men vi behöver veerkligen städa vilket fall som helst så det passar jättebra haha. Därefter blir det mitt första lussebullebak i min historia, vilket ses mycket fram emot. Till sist (om vi orkar då) så kör vi en sväng på jul på Lisse också :). Hur klyshig känner man sig inte nu haha! Men är det jul så är det jul ♥



Kom precis på att jag inte inhandlat någon adventsljusstake . . fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0