Hittat en favoritblogg!!


Åååh åh åh vad jag vill börja rida igen när jag läser en blogg som heter Dressyrmupparna som jag av en slump ramlade in på ikväll. Har inte hunnit läsa så mycket utan ögnade mest igenom alla faaantastiska bilder, men vad jag förstår så handlar det om några olika dressyryttare och deras liv med sina hästar. Säger bara: Vilka hästar! Vilka ryttare! Oj oj . . nu väcks mitt lilla hästnerdhjärta till liv igen haha! Man blir helt tagen av såna här duktiga tjejer som verkligen kan RIDA. En häst och ryttare är ett team av harmoni, känsla och en stooor skopa kärlek. Det är det ridning ska handla om. WOW säger jag bara ♥


Seeer ni haarmoniin? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0