Delivery day


Blev upp tidigt i ottan för att ta emot leveransen imorse. Gillar iiinte att befinna mig i vaket tillstånd innan solen gått upp :P men glöms lätt när man kan stega ut från jobbet haaalv eeett ♥. Henke räddade verkligen mig ur mitt sleepy mood idag, haha gud kan inte sluta garva när den mannen är i närheten.

Därefter blev det möte på Scandic Rubinen med Allessandro . . Allehandro . . ? en mycket trevlig spanjor från Human recourses som ville träffa all personal en och en, och berätta vad dem jobbar med. Mycket trevligt initiativ må jag säga! Och en ack så trevlig Allessandro . . Allehandro? Blev dock ganska ordentligt knackig engelska från min del men jag kämpade på, haha! Hoppas han fatta vad jag menade i alla fall, ibland fattade jag inte riktigt själv var jag var påväg :P.

Blev sen en lite lyxigare lunch än vanligt, ihop med Linus efter mötet. Lite qualitytime sådär på blanka dan ♥ Sedan dess har jag sovit bort dagen :o. Drömde att jag var mördare och hade mördat alla mina vänner och försökte komma undan med det :S. Känns ju stabilt och bra, haha. Upp nu lite yrvaket och inser att kvällen bara börjat. WAKY PAKY!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0