En ledig onsdag


Har inget direkt spännande att delge idag heller. Loppan fick ställa in som mitt stansällskap idag, så lullade runt lite i min ensamhet och kollade lite affärer och sådär. Hittade en rödorangebrun? halsduk på Gina Tricot som jag är ganska sugen på. Får se om jag behåller den, beror ju på om jag ska behålla jackan jag köpt som den passar till . . får suga lite på karamellen.

Får se om Loppan mår bättre och kommer över ikväll istället, för jag sitter ju oooff course bänkad i soffan framför mitt älskade Bonde söker fru som börjar ikväll. Jiiiiiiiii! Haha jaa jag är granny men det är ju så mysigt! Och sen ikväll är det ju Efterlyst, viktigtviktigt! Läste på löpsedlarna att Elins mördare inte var ensam enligt ett vittne? Måste verkligen höra mer om detta, så missa iiinte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0