Jönköping - Göteborg


Då var man hemma i Göteborg igen efter en jättemysig helg i Jönköping hos mina favoriter Emma och Joakim, och så lilla Loa också . . asså den hunden, ge mig!! Varit så mysigt och ta igen massa tid med min fina Emma, då vi inte setts ordentligt på 1,5 år. Iiiiinte okej, men det ska det bli andra bullar på nu ♥. För övrigt bor dem i universums finaste lägenhet som jag skulle kunna kapa min arm för . . emma, om ni nån gång ska flytta: CALL MEE!! Har bott som en gud i deras soffa hela helgen och blivit bortskämd med god middag och mysiga
kvällar. Blev lite fest igår också, som dock slutade ganska omtumlande, men i det stora taget har helgen varit underbar! Det är nåt speciellt med Jönköping ♥



Blev lockigt hår igår


Emma, jag och The wunderful blouse


Emsi, Moi och Cissi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0