Förrrrbannad


Blir sååå förrrrrrbannad på snattare, gaaah!! Hade två asiatkvinnor i 35-40 årsåldern inne i butiken idag varav den ena jag kom på med att klippa larm. Jag följde efter dem runt i butiken och såg väldigt snart deras panik, följt av att dem började gå mot utgången. Den ena hade en Womanjacka under armen och när hon vände sig om jag såg att jag kom efter, dumpade hon den snabbt och kutade ut medan larmbågarna tjöt. Det är så jäkla frustrerande att jag inte får lämna butiken i såna här lägen, för kvinnorna stack ju iväg fort som fan. Womenkappan saknade ju såklart larm så tur som attan var att jag hann se dem så dem inte fick med den också. Jäävla @€%&§ . . (svordomar :P) Gaaah!!

Sen är jag förbannad på min fastighetsgubbe som lämnat toasitsen utanför dörren bara sådär. Isabelle är iicke teknisk kvinna och fårstår iicke hur man sätter på den :P. Nån som vet?! C A L L  M E !

Är min tionde dag jag jobbar irad nu imon, så ska bli ljuvligt att vara lite ledig. Ser verkligen fram emot helgen! Blir till att åka upp till Amelie i Borås imorrn efter jobbet och där blir det kräftskiva med förhoppningsvis lite utgång på det. Köttskiva för min del, allergic child som jag är. Men kött är gott, och alkohol också för den delen. Jag har vart vit alldeles för länge nu, hello parteyyy! :D

Fick mess från Linus som sa att han ska tatuera sig därborta men vill inte säga vad. "Får bli en överaskning". Mitt svar: "Gör bara inget dumt nu" :P. Ska bli riktigt intressant och se vad han nu hittat på :P.

Nu ska jag smörja in mitt matsalsbord! Tjoflöjt!



Jag och min söta Pamsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0