Lite frukost och så lite kärlek . .


Åt universums godaste frukost på Biscuit idag innan jobbet med min man. Sååå gott! Det såg inte ut att vara så mycket till mat men jag höll mig på det hela dagen!? Strax innan stängning vid halv sju började magen knorra lite, men annars har jag varit mätt och belåten hela dagen! Måste vart den hemmagjorda muslin och det hembakade brödet ♥ Muuumma!! Vi fortsatte förmiddagen med att glida runt på stan och ha lite hederlig qualitytime. Linus fick köpt sig ett par sjukt snygga kängor, från ZARA oooff course ;).

Sen blev det jobb och blev faktiskt lite besviken på lönefredagen. Ingen action där inte, jag förväntade ju mig b a n a n a s. Men icke sa nicke, men hade ändå o göra ;). Väl slutat så köper jag grejer till min faavoitsallad och myser mig hem med vetskapen att jag är helt ensam ikväll. Såg fram emot bara massa egentid, och så hoppar man av vagnen och inser att man glömt hemnycklarna. F U C K ! Ringer Linus som är i Högsbo, får flänga ut till Sahlgrenska för och möta upp honom och få hans nyckel. En och en halv timma senare är jag tillbaka vid min ytterdörr igen. Nu har jag hetsätit min sallad och allt gott jag hade som skulle räcka hela kvällen :o . .



GOTT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0