Buenas tardes!


Nu har vi haft tre stromavbrott pa mindre an tre veckor! Och da ar det inte bara nan liten propp som gar utan hela jakla staden slacks ner totalt. Tackar gudarna for varmeljus ;) ar ju regnperiod snart, gissar pa att det ar vara galna skyfall om natterna som strular till.

Inledde dagen idag med en tvatimmars ridtur, forst i djungeln och sen ner till stranden. Blev harliga full karetagalopper langs vattnet pa min lilla hast Sol tillsammans med min introverte superblyge ickeengelsktalande guide Jon. Vi hade vara akward moments men vi forstod varandra sinom tid :P. Sen blev det stranden och fick bevittna hur i princip hela befolkningen har i staden med palar i handerna tillsammans med polisen som hade pistolerna i hogsta hugg, jagar tva tonarspojkar som snott saker fran folk pa stranden. Jag undrade om det var nat springlopp som holl pa, men nejnej har skipades rattvisa haha! Alla for en liksom! Man bara maste alska det har landet

Ar fullmane idag vilket betyder biiiiiiiig waves, och tidvattnet gor att hela stranden at the moment ar ett hav. Vattnet gar hela vagen fram till borjan av stranden. Sa nu roar vi oss med vart gratis Internet (wiiiiii) pa vart harligt primitiva hostel som har toaletter man delar med hela huset och som saknar las och vars dorr slutar nedanfor mina titts. Man bara maste alska Costa Rica ;) . .

Blir buss till den lilla knappt oturistade och nastan helt ororda byn Uvita imon. Lamnar Manuel Antonio med blodande hjarta men vi funderar pa att komma tillbaka hit om nara dar. Ar ju ett halvt paradis har






Kommentarer
Postat av: kajsa

2011-04-19 @ 08:49:59
Postat av: Kajsa

JAG MÅSTE TILL COSTA RICA!!! jag hoppas du tog massor av kort på din gulliga häst.

2011-04-19 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0