Buenos Dias gott folk!


. . . som betyder godmorgon :). Ar sa trevligt har, har sager man alltid godmorgon och godkvall helt naturligt. Hemma ar vi sa trak som bara sager hej till allt. Mer artighet at folket :P!

Alskar att jag brant upp min baksida sa det ser ut som jag gar i ett par vita trosor konstant. Och det gor fan ont haha men forestall er mitt sexiga bakparti skymta i klarvitt, kan inte ga
fel ;) . . .

Linus sover gott i vart skabb-bo till rum at the moment ;). Blev inte sa mycket somn for mig inatt pga av att det ar saa klibbigt varmt darinne samtidigt som man ligger i en megavind av en jatteflakt som star vid sangen och svischar runt klibbevarmen + tanken pa att det kryper sma kryp i sangen som det gjorde i vart forra rum vi hade har sist (uuuuuha). Sa jaa, ska bli uuunderbart att lamna det har hotellet bakom oss om nara timmar nar vi checkar ut (jeiiii). Frukost, och sen blire stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0