Hippie eller vadå


Japp då var man mitt belägen bland dreads som släpar i marken, dreads i vars ände det hänger en mugg längst ut på, dreads som sammanstrålar ihop med skägget, haha you name it. Folk är verkligen riktiga sköningar här i Montezuma. Finns ingen tid här, här lever man till fullo utifrån Pura vida. Betyder typ leva livet och står öööverallt, på hotellen, på restaurangerna, på alla t-shirts och t o m på vår hotelltvål haha. Vissa har verkligen stannat i 70-talet. Vi gick förbi en igår (observera att detta är en man jag pratar om) med ett underbart färgstarkt mönster på dem härligt utsvängda chaffsen (stavning?!) till byxor, och en liten tillhörande väst (off course inget under) i samma mönster, OCH så en liten bandana runt pannan i samma tyg. Jag dog lite halvt när jag såg detta haha. Här kan man se ut hur som helst, man blir nästan bara mer accepterad ju skitigare och hårigare du är :P.

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahah.. där kan jag tänka mig att babybell trivs!!

saknar dig varje minut här hemma. när du kommer hem ska vi fika (alternativt dricka rött) tills vi inte kan gå längre.

massa pussar & kärlek från kajjan

2011-04-11 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0