Manuel Antonio = woow


Jag tror jag halvt dor. Har idag sett varldens mest sjuka djur pa riktigt nara hall. Hjortar som fridfukkt stod och mumsa i sig lov tva meter fran oss, apor som skuttar hejvilt bredvid en och odlor som rasslar intill en konstant. For ovrigt sett en meeegaodla idag, vet inte ens om jag vill eller kan kalla han for odla. Minidinosaurie skulle jag mer saga haha. Herrejavlar, som tagen fran Jurrasic Parc ;). Inte nog med det har vi inne i nationalparken skadat varldens mest vackraste strander. Badade idag i en egen liten lagun med turkost vatten och kritvit sand, kunde inte tro mina ogon. WOW.

Nu blir det restaurang snart pa ett berg med utsikt over en miiiillang horisont och sjalva restaurangen ar ett gammalt flygplan. Innuti sjalva flygplanskroppen ar det en bar! Ordet WOW borjar bli ganska utlitet vid det har laget ;).

Puss pa er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0