2010 - vi minns och vi glömmer


JANUARI


Vi fick den stora äran att vara vittnen när Hannah och Oscar gifte sig ♥


Var ute och snurrade på favvistället Nivå

FEBRUARI


Bossegosse kom ofta på besök ♥


Senapsmössan med tillhörande senapshalsduk var en röd tråd


Jag och flikorna var ute och svängde en heel del

MARS


Jag och min man fick uppleva Marocko



APRIL


Jag och Rebecka agerade hundvakt ute i Tubbared åt hennes två söttaxar


Och så var vi ute och snurrade igen


ZARA-brudar in action

MAJ


Vi förälskade oss i London!!


Och det grillades i stora lass!

JUNI


. . och det grillades . .


. . och det grillades


Insåg att jag hade snälla (fjäskande) grannar som bjöd mig på cappuccino i morgonsolen


Och det vankades midsommar hos Rebecka i Tubbared

JULI


Det sippades drinkar på Svea


Jag fick agera den ärade (noot) rollen som caddie åt Fred på golfbanan

AUGUSTI


Lite kärlek i det underbara Bulgarien hann vi med också


Jag och min hane skämde bort oss på det lyxiga St Jörgen Spa, som hade vääärldens godaste hotellfrukost!!


SEPTEMBER


Var på min första kräftskiva ever och fick allergichock


Jag och Linus upptäckte den ljuuuvliga frukosten på Biscuit. Mumma!  

OKTOBER


Hälsade på fina Emma i Jönköping


Tillbringade två dagar i buschen med Loppan på uuunderbara Ramberg *memoriiies*


Hann dessutom ta tåget till Malmö och firade Gabys 21-årsdag! 

NOVEMBER


Lyxade till det och sov en natt på Pensionat Skäret på Styrsö



DECEMBER


Festade med mina fina fina arbetskollegor


Plockade upp pennan igen


Vi fick finbesök från Staterna! Vår älskade Smurf var hemma i Götet i 2 dagar. Blev Vulvan för hela slanten ♥


Och min kära Fred var hemma i götet igen, jeiiiiii!


Och så blev det nyår!!


HAPPY NEW YEAR!!


TACK alla mina kära och nära för ett fantastiskt 2010, men 2011 kommer bli så fett mycket bättre!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0