Godmorgon


Såg slutet på Madicken som gick på teve för en stund sen. Gah, blir alldeles varm i hjärtat när jag ser det. Är en såndär läskigt stor barndomskänsla över den. Såg på den jämt som liten, om och om och igen, älskade sönder varenda avsnitt. Speciellt det när hela familjen satt uppe i trädet och åt picknick och svingade glasflaskor och mackor till varandra. Mmminnen ♥

Nu kollar jag på The grizzlyman på fyran. Jag har sett den innan och jag säger bara, har du inte sett den så slå på kanalen eneste bum!! Handlar om en man som gett upp sitt liv för att leva i ett naturreservat med en flock grizzlybjörnar. Han lever så nära dem att de inte längre blir varken hotade av honom eller ser honom som ett byte. Han blir som en del av flocken, som björnarna respekterar. Är så jävla häftig dokumentär som verkligen får en att sitta med hakan nere vid knäna. Se den!!

Fredrik är på ingång. Har sparat mig från frukost, för han har lovat att överaska mig med nått gott att äta. Som ska ha olja och vinäger på sig. Låter inte som en vanlig frukost iaf men blir säkert kanon haha.



Minns ni ♥?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0