Och så lite afro på det


En timmas afrodans senare inser jag: jag är taktlös. Jag är stiff som fan. Jag suger på afrodans haha!

Det var svängande rumpor hit och dit, händer i luften och stampande ben. Upp och ner, ner och upp. Vifta bort flugor, så jorden, vattna jorden, slänga bort svett och massa andra mycket intressanta övningar. Jag gjorde så gott jag kunde med tanke på pinnen i röven men undvek mig i den giiiigaaantiska spegeln framför mig hela passet, för jag halvt dog varje gång jag såg mig själv hahah. Det gjorde det inte bättre att jag stod bredvid värsta kurvisius africano kvinnan som levde sig in i dettahär som om det var det sista hon gjorde i livet. Helt jäkla underbart haha!





Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahahaahhahahahahah... jag dör igen. du är för kul sötnos!!!!

2011-01-11 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0