Oh, what a night!


Gårdagens kväll var rolig, irriterande, flamsig, frustrerande, lyckad, olyckad haha! Den hade helt klart sina sina ups and downs ;). 

Detta nedan hanns bland annat med under x antal tid:


  • Jag tog ut pengar på en bankomat mitt under en av mina lyriska berättelselser om nånting jag inte minns, som blev så lyrisk att jag heelt glömde bort att ta pengarna innan jag gick. Och at this time var jag helt nykter :O! Jamen vad härligt, då fick man sponsrat fyllan av fjortisarna som stod efter mig i kön som bara flamsade när vi frågade var hundralappen var. Morr.

 

  • Jag och Olivia ryker ihop pga frustration kring valet av väg till Vasastan. Idag känns det såå löjligt men igår var det blodigt allvar haha! Vi bad om ursäkt och slöt fred i en fnittrande kram. Linus kommentar senare på kvällen: "Kvinnor!!!" :P

 

  • Jag fick 2 hela glas vin utspillda över mitt ena lår. Som tur var absorberade mina nya jeans (från Zaaaara såååklart, pfffft vad annars :P?) upp dem alldeles utmärkt. Inga anmärkningar på uppsugningsförmågan i alla fall!

 

  • Tappade min älskade senapsmössa, men fann den på slutet av kvällen liggandes på en gata. Wiiiiiiiiiii!

 

  • Natalie vinglade runt (vi skyller på vinden haha) med ett utfällt paraply och sticker Linus i ögat med ena piggen på det. Resultat: rött och ont öga.

 

  • Mitt och Natalies båda paraply vände sig ut och in, trasslades in i varandra och drogs med i vinden, ut i gatan där en bil tvärnitade. Jaaa, det blev ingen bra kombo detdär.  

 



Här lite förfest ute på Grevegården hos Olivia vår egen desperate housewife!
Man kan inte ens ta ett steg in i hennes kök utan att man
får en blick som skulle kunna döda. Hjälp haha.



Dem tre musketörerna ♥







Jag och söta Smurfen



Varför får jag aldrig riktigt vara med . . :(?    :P



Påväg in!



Väl på Vasastan mötte vi upp Sandra!



. . . och Kajsa :)!



En salig blandning, mumma!







I n t e  normalt



Efterfest på det stillsamma stället Svea rakt över gatan,
där jag och Smurfen mötte upp Linus och hans kompisar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0