S c h l e t e n


Sitter här inborrad i morronrocken, mystittar på Antikrundan och försöker överleva. Fyyyyyfan vad ont jag haft idag. Legat här i soffan som en zombie sen jag kom hem från jobbet. Har seriöst känts som någon sakta men säkert borrar in en fet skruv i min hjärna. A j !

Min räddning var intagandet av en 2 dm tjock tacopaj, som min älskade ordnade helt själv till mig medan jag däckade. Kände mig levande för första gången på a good while. Nu sitter man upprätt i alla fall och bara har lite qualitytime med mig själv, örat lever dock sitt egna lilla liv. Undrar åter igen hur den kommande natten ska gå. Igår natt la jag mig tolv och jag tror klockan var kring fem när jag äääntligen somnade. Fyyfan. 

Men jag lever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0