Samma samma


Sitter och pratar med Ida i telefon och har precis klämt i mig en monsterchokladkaka. Pheu. Är en sån vecka nu, så då får det bli så. Vart i stan lite och lullat och oj vad jag ångrade att jag åkte in. Sjuukt mycket folk och hittade inte alls det jag ville hitta. Varför åker man alltid till stan på sina lediga dagar!? Är det inte det man vill slippa när man inte är på jobbet som ligger i STAN :P.

Ida och jag väckte massa gamla minnen. Plötsligt ska vi alla fyra träffas igen i Vulvan över en kopp te och en bakelse. Känns ovant, då den fantastiska fyran nu varit paj sen ett bra tag. Olivia bor nu i Varberg, Ida i Malmö och Lillen i USA, och jag här då. In the Bellevue. Ska bli härligt att få hem alla igen i jul och bara ta igen massa tid ♥

Nu blir det snart att åka in mot stan igen för lite värmande kaffe. Kan behövas en dag som denna. Kaaallt. Och haaalt. Haft endast en halkningssituation hittills. Hade väl 154331 förra året.


Gissa vem som är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0