Over the rise


Så hade man leverans imorse och var uppe i ottan. Det var gaanska kämpigt att ställa klockan på kvart över sex måste jag säga. Är ju van vid mystiderna att kunna börja tidigast vid tiotiden. Så lyllos är man när man jobbar i butik. Dessvärre är jag mindre lyllos som kommer hem trött vid åttatiden många kvällar också. Allt är relativt.

Dagen svischade förbi, packade upp lite leverans men kom inget direkt att hoppa hej för, och så lite övertrött flams med Liin på toppen av det, så var dagen över. L y c k a. Sedan dess har jag hunnit unna mig lite Slimfoodmat (muumma), handlat tulpaner (insett att jag har en fetish när det kommer till blommor) och så powerhurtat en skogspromenad med Lillen. Nu sitter jag här med mina älskade russin och fullkornsskorpor och ska försöka ta tag i min deklaration en gång för alla.

Ikväll blir det möte med flickorna på Franks över några koppar te. Looking forward to it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0