Lazy wednesday


Insåg precis att jag direkt aldrig skriver nåt vettigt här, visar bara massa bilder, eller klagar haha. Jaa men jag kan ju redogöra min dag, som varit alldeles seg och ljuvlig. Jag och min man hade ledig dag tillsammans och jag kan ju säga att vi utnyttjar vår teve i sovrummet lite vääl bra haha. Vaknade upp, kollar på teve, gör frukost i pausen, kollar lite mer, kollar ännu mer. Jaa vi gillart kan man säga lite lätt haha. Åkte in till stan en snabbis, blev lite inhandling av en hylla till badrummet och så en sladd till nya teven. Inget mer spännande än så.

Nu sitter vi här vid varsin teve och i varsitt rum. Att ha två tevesar har sin baksida haha. Fotboll vs Bonde för alltid med sig sina problem :P. Nu kollar jag på Efterlyst och garvar gott åt den stackars snubben som rånade en juvelbutik och glömde sitt pass i flyktbilen hahahah . . heeerreguud. Hur efterbliven får man va ^^

Ser fram emot helgen, vin med flickorna på fredag och Ullared på söndag med Hannah och Oscar. Jeii!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0