Ja herregud


då var man 22 då! Linus tyckte jag började bli gammal - tack för den haha. Jösses att det redan hunnit gå ett helt år sen sist. Congrats till mig!


Exakt 1 år sen hos mor


Fick ett par heäärliga örhängen i 21-årspresent som min syster tyckte skreek mig (jag använder för övrigt  a l d r i g  örhängen men hon menade bara väl). Vi kom dock på att dem passade perfekt in i Linus gamla godinghål som förr i tiden fylldes med den härliga klassikern - ringar!! (Får en halv spya upp i munnen när jag ser det i huvet haha)


Kom ju på att jag redan blivit firad på min 22-årsdag - i somras, haha!? Ida och Olivia fick för sig att överasska mig med biokväll som lite för tidig födelsedagspresent. Är baara dem två som kan komma på den idén och ta SÅ fel på dag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0