Kvällssol i Haga


Haft en riktigt mysig kväll tillsammans med Rebecka sittandes i kvällsolen på ett pittoreskt café i Haga. Man kan ju bara älska Haga! Satt och drömde mig bort med min temugg hur det skulle vara att bo i dem små charmiga husen och ha utsikt ut över Hagagatorna. Mmmm . . en dag!

Har pratat med min kära vän Fredrik i telefon som just nu befinner sig på andra änden av Sverige igen. Har vart så skönt att ha honom hemma nu under sommaren, men sagor har alla ett slut så nu har han åkt tillbaka till Ume igen :(. Även mina flickor Amelie och Rebecka är tillbaka i skolbänkarna. Millan har ju också börjat plugga nu vilket jag tycker är såå kul! Alla pluggar och jag bara jobbar. Så nu får man bara vänta och hoppas att
man får lite plats i deras tajta schedule :P.

Har för övrigt fått toasitsen nu!! Ni som varit insatta: Vi satte ner foten och piskade farbrorn lite och vips, så stod den utanför min dörr när jag kom hem idag. Tog bara tio månader ;) Så nu kan vi ääntligen gå på toa utan att riskera att åka av tillsammans med sitsen haha!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara komma hem till er å prova toastolen någon dag!

2010-09-18 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0